کد خبر : 208873
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آذر 1402 - 10:44

گوگل داده‌های ساختاریافته انجمن را برای بهبود اسناد نویسندگی افزایش می‌دهد

گوگل داده‌های ساختاریافته انجمن را برای بهبود اسناد نویسندگی افزایش می‌دهد

  به گزارش  بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ و به نقل از isp گوگل اخیراً به‌روزرسانی‌هایی را در اسناد داده‌های ساختاریافته تالار گفتمان خود انجام داده است، به ویژه بر الزامات مربوط به تألیف و افزودن ویژگی توصیه شده برای نوع نویسنده تمرکز دارد. این تغییرات پیامدهای مهمی برای نحوه تفسیر گوگل اطلاعات مربوط به

 

به گزارش  بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ و به نقل از isp گوگل اخیراً به‌روزرسانی‌هایی را در اسناد داده‌های ساختاریافته تالار گفتمان خود انجام داده است، به ویژه بر الزامات مربوط به تألیف و افزودن ویژگی توصیه شده برای نوع نویسنده تمرکز دارد. این تغییرات پیامدهای مهمی برای نحوه تفسیر گوگل اطلاعات مربوط به کاربرانی که در بحث‌های فروم شرکت می‌کنند دارد.

اسناد به روز شده علاقه Google را به شناسایی دقیق نویسندگان محتوا، به ویژه در زمینه انجمن ها، برجسته می کند. در حال حاضر، نتایج جستجو که پاسخ‌های ایجاد شده توسط کاربر از انجمن‌ها را نشان می‌دهد، شامل نام نویسنده نمی‌شود. با این حال، از آنجایی که Google از سیگنال‌های نویسندگی به‌طور برجسته‌تری استفاده می‌کند، مانند نمایش نام نویسندگان مقاله‌های خبری، مشخص نیست که آیا گنجاندن نام‌های کاربران انجمن در حال بررسی است یا اینکه Google برنامه‌های جایگزینی برای داده‌های نویسنده در پشت صحنه دارد.

 

نوع داده ساختار یافته InteractionCounter schema.org یک جزء حیاتی از اسناد به روز شده است. گوگل را از تعداد دفعاتی که یک تعامل نویسنده رخ داده است مطلع می کند. این اطلاعات ضروری است زیرا برخی از ویژگی‌های داده ساختاریافته، از جمله InteractionCounter، برای واجد شرایط بودن برای نمایش در دیدگاه‌های Google و سایر نتایج جستجوی دارای نتایج غنی الزامی است.

قبلاً، اسناد انجمن Google برای نوع InteractionCounter فاقد وضوح بود و فقط برای دو ویژگی مرتبط بدون مثال‌های عملی استفاده از آنها در زمینه‌های خاص، تعاریف ارائه می‌کرد. اسناد به روز شده اکنون توضیح جامعی از اهمیت و سودمندی نوع InteractionCounter در مستندسازی تعاملات نویسنده ارائه می دهد.

 

یکی از تغییرات قابل توجه در اسناد اضافه شدن ویژگی author.url برای نوع داده ساختاریافته Comment است. این ویژگی، که مورد نیاز است، بر واجد شرایط بودن نتایج غنی مرتبط با انجمن در جستجوی Google تأثیر دارد. توصیه می‌کند با استفاده از داده‌های ساختاریافته صفحه نمایه، صفحه وب را که به طور منحصربه‌فرد نویسنده یک پست، معمولاً صفحه نمایه او را شناسایی می‌کند، علامت‌گذاری کنید.

به‌طور کلی، به‌روزرسانی‌های اخیر Google برای داده‌های ساختاریافته تالار گفتمان، به منظور افزایش انتساب نویسندگی است. این تغییرات وضوح و راهنمایی بیشتری را ارائه می‌کنند، وب‌مسترها و سازندگان محتوا را قادر می‌سازد تا اطلاعات نویسنده را به طور دقیق نشان دهند، و به طور بالقوه تجربه کاربر و مشاهده جستجوی بحث‌های انجمن را بهبود می‌بخشد. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 11 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مديريت زيرنويس

پکیج خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح