کد خبر : 208869
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 17:33

کد مخفی واتس اپ برای قفل چت به شما امکان می دهد چت های قفل شده خود را از لیست چت پنهان کنید

کد مخفی واتس اپ برای قفل چت به شما امکان می دهد چت های قفل شده خود را از لیست چت پنهان کنید

به گزارش مختصر نیوز و به نقل از گسمارنا واتس‌اپ ویژگی Chat Lock را در ماه مه راه‌اندازی کرد تا به کاربران اجازه دهد چت‌های خود را با رمز عبور دستگاه یا بیومتریک خود مانند اثر انگشت قفل کنند. این چت های قفل شده در پشت پوشه “چت های قفل شده” که در لیست چت ظاهر

WhatsApp's Secret Code for Chat Lock lets you hide your locked chats from the chat list

به گزارش مختصر نیوز و به نقل از گسمارنا واتس‌اپ ویژگی Chat Lock را در ماه مه راه‌اندازی کرد تا به کاربران اجازه دهد چت‌های خود را با رمز عبور دستگاه یا بیومتریک خود مانند اثر انگشت قفل کنند. این چت های قفل شده در پشت پوشه “چت های قفل شده” که در لیست چت ظاهر می شود، پنهان می شوند. از این رو، واتس اپ یک ویژگی جدید به نام کد مخفی برای قفل چت را برای ارائه یک لایه امنیتی اضافی و حفظ حریم خصوصی به این چت های قفل شده اعلام کرده است.

کد مخفی واتس اپ برای قفل چت به شما امکان می دهد چت های قفل شده خود را از لیست چت پنهان کنید
با استفاده از ویژگی Secret Code، اکنون می توانید رمز عبوری متفاوت از رمز عبور دستگاه خود تعیین کنید تا پوشه Locked chats را از لیست چت مخفی کنید و تنها با تایپ کد مخفی خود در نوار جستجوی WhatsApp قابل کشف است.

می توانید از حروف، اعداد، کاراکترهای خاص و حتی یک ایموجی برای ایجاد یک کد مخفی جدید استفاده کنید. و اگر نمی‌خواهید چت‌های قفل‌شده را پنهان کنید، همچنان می‌توانید آن‌ها را در فهرست چت‌تان نشان دهید.

کد مخفی واتس اپ برای قفل چت کد مخفی واتس اپ برای قفل چت کد مخفی واتس اپ برای قفل چت کد مخفی واتس اپ برای قفل چت

واتس‌اپ همچنین قفل کردن یک چت را آسان‌تر و راحت‌تر کرده است، زیرا اکنون می‌توانید به جای رفتن به تنظیمات چت، با فشار طولانی روی آن چت را قفل کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 11 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مديريت زيرنويس

پکیج خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح