کد خبر : 208626
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اسفند 1401 - 16:05

پیاده راه کردن معابر مرکز شهر قزوین در روزهای پایانی سال بررسی می‌شود

پیاده راه کردن معابر مرکز شهر قزوین در روزهای پایانی سال بررسی می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: برای کاهش ترافیک و سوانح یک تفاهم نامه با پلیس راهور درحال پیگیری است و پیاده راه کردن معابر برای محدود شدن تردد در مرکز استان در روزهای پایانی سال بررسی کارشناسی خواهد شد.   مهدی رجحانی در جلسه شورای راهبری ترافیک استان که در سالن جلسات استانداری

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: برای کاهش ترافیک و سوانح یک تفاهم نامه با پلیس راهور درحال پیگیری است و پیاده راه کردن معابر برای محدود شدن تردد در مرکز استان در روزهای پایانی سال بررسی کارشناسی خواهد شد.

پیاده راه کردن معابر مرکز شهر قزوین در روزهای پایانی سال بررسی می‌شود

  مهدی رجحانی در جلسه شورای راهبری ترافیک استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: درحالی که در روزهای پایانی سال قرار دارم باید برای کنترل ترافیک درون شهری و محورهای مواصلاتی استان برنامه ریزی شده و هر دستگاه وظیفه خود را انجام دهد و بین نیروهای مختلف هماهنگی وجود داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: باتوجه به اینکه عید نوروز با ماه رمضان همزمان شده به احتمال زیاد سفرهای نوروزی زودتر آغاز می‌شود و اقدامات لازم هم باید زودتر انجام شود.

وی عنوان کرد: باتوجه به اینکه حجم ترددها در استان بالا است، در کنار به کارگیری تمام ظرفیت‌ها، باید از تجربه سال قبل در حوزه استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی استفاده کرد تا سوانح جاده‌ای را کاهش داد.

منبع: ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مديريت زيرنويس

پکیج خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح