کد خبر : 206588
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 دی 1401 - 15:44

هتل روبی پلاتینیوم آلانیا

هتل روبی پلاتینیوم آلانیا

  بسیاری از مسافران و گردشگران تمایل دارند با تور ترکیه به این کشور زیبا سفر کرده و در یکی از بهترین مراکز اقامتی و یا هتل‌های آن ساکن شوند تا لذت سفر خود را دوچندان ساخته و خاطراتی خوش و ماندگار را در ذهن خود و اطرافیانشان رقم بزنند. این افراد می‌توانند هتل روبی

 



بسیاری از مسافران و گردشگران تمایل دارند با تور ترکیه به این کشور زیبا سفر کرده و در یکی از بهترین مراکز اقامتی و یا هتل‌های آن ساکن شوند تا لذت سفر خود را دوچندان ساخته و خاطراتی خوش و ماندگار را در ذهن خود و اطرافیانشان رقم بزنند. این افراد می‌توانند هتل روبی پلاتینیوم آلانیا را برای سکونت و اقامت چند روزه خود در این کشور و در این شهر زیبا در نظر بگیرند. این هتل یکی از هتل‌های ۵ ستاره در شهر آلانیای کشور ترکیه بوده و خدمات ویژه‌ای را برای مسافران و گردشگران تدارک دیده است. در این مقاله به معرفی کامل این هتل خواهیم پرداخت و امکانات و تجهیزات رفاهی و انواع مختلف اتاق‌های آن را مرور و بررسی خواهیم کرد .

معرفی هتل روبی پلاتینیوم آلانیا و ویژگی‌های آن

بسیاری از افراد تمایل به سکونت در یک هتل خاص دارند که فاصله زیادی تا ساحل نداشته باشد تا بتوانند به سرعت خود را به ساحل برسانند. برای این افراد بهترین انتخاب، سکونت در هتل روبی پلاتینیوم است. 

چراکه این مجموعه فاصله بسیار کمی تا ساحل دریا داشته و شما می‌توانید با صرف مدت زمان یک دقیقه‌ای خود را به ساحل زیبای آن برسانید. این هتل از انواع هتل‌های لاکچری در شهر آلانیا به شمار می‌رود و امکانات و تجهیزات رفاهی آن هم بی نظیر است. 

این مجموعه اقامتی از چهارصد و سه اتاق به وجود آمده که تمامی آن‌ها دکوراسیون و چیدمانی مدرن و مجهز دارند. هتل روبی پلاتینیوم آلانیا در سال ۲۰۱۴ افتتاح شده و از مساحت ۴۰ هزار مترمربعی برخوردار است. این هتل در منطقه‌ای به نام آوا سالار واقع شده و فاصله آن تا مرکز شهر آلانیا ۲۲ کیلومتر است. 

این مرکز تا فرودگاه قاضی پاشای آلانیا ۵۵ کیلومتر فاصله داشته و ساحل شنی و کاملا اختصاصی آن هم ۱۲۰ متر طول دارد.

C:\Users\Mohsen\Desktop\TRARUBIPLA_AVSA-LOBBY.jpg

امکانات و تجهیزات رفاهی هتل روبی پلاتینیوم آلانیا

یکی از مهمترین مزایای سکونت در هتل روبی پلاتینیوم آلانیا، امکانات و تجهیزات رفاهی آن است. از جمله امکانات و تجهیزات موجود در این هتل می‌توان به استخر سرپوشیده و روباز اشاره کرد. زمین تنیس و خدمات اسپا از دیگر سرویس‌هایی است که با سکونت در این هتل و با تور آلانیا آژانس مسافرتی هورامان گشت، از آن‌ها برخوردار خواهید شد.

جکوزی و سالن ورزشی از دیگر امکانات رفاهی موجود در این مرکز اقامتی بوده و اتاق نمک، اتاق ماساژ، سالن بسکتبال و والیبال ساحلی نیز دارد. حمام ترکی، سونا و اتاق بخار از دیگر خدمات و امکانات تدارک دیده شده برای گردشگران و مسافرانی است که در این هتل ساکن می‌شوند. 

اتاق یخ این هتل یکی از مهم‌ترین امکانات و تجهیزات رفاهی آن بوده که توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را به خود جلب نموده است. این اتاق به منظور خنک کردن بدن و نشاط بخشی به آن پس از خروج از سونا و یا اتاق بخار استفاده می‌شود. 

حمام بخار این مجموعه نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. حمامی که رطوبت بالایی داشته و دمای آن در حدود ۴۰ تا ۵۰ درجه سانتیگراد است. به همین دلیل به باز کردن منافذ پوستی و دفع سموم بدن کمک می‌کند. در صورت سکونت در این مجموعه می‌توانید از امکانات دیگری از قبیل زمین مینی گلف، سالن ایروبیک، یوگا و ورزش‌های آبی نیز بهره‌مند شوید. 

در این مجموعه خدمات آموزش و یا کلاس غواصی به گردشگران علاقه‌مند نیز ارائه می‌گردد. البته برای شرکت در این کلاس‌ها باید هزینه‌هایی را پرداخت نمایید.

اتاق‌های هتل روبی پلاتینیوم آلانیا


اتاق‌های این مرکز دارای متراژهای مختلفی بوده و اختلافاتی هم در تجهیزات رفاهی آن‌ها به چشم می‌خورد. با این حال تمامی اتاق‌های موجود در این هتل دارای تلویزیون ال ای دی بوده و یا مینی بار دارند. شما می‌توانید از تلفن مستقیم اتاق استفاده کرده و یا از سیستم تهویه مطبوع آن بهره‌مند شوید. اتاق‌های این هتل دارای سرویس بهداشتی، سشوار و صندوق امانات نیز هستند.

از میان اتاق‌های موجود در این مجموعه، چهار عدد به طور ویژه برای معلولین و افراد با ناتوانی جسمی تدارک دیده شده است. اتاق‌های هتل روبی پلاتینیوم آلانیا در انواع مختلف دلوکس، سوپریور، دلوکس پول، ویلا سوئیت و کینگ سوئیت تدارک دیده شده و هر کدام برای گروه خاصی از مسافران و گردشگران مناسبند. 

اتاق‌های دلوکس مساحت ۳۹ یا ۵۳ متر مربعی داشته و از یک اتاق خواب، حمام و تلویزیون برخوردارند. این اتاق‌ها مینی بار داشته و به سیستم تهویه هوای مطبوع نیز مجهز شده‌اند. وای فای رایگان، خشک کن و.. از دیگر امکانات این اتاق‌ها است. سه مسافر بزرگسال و یک کودک زیر دوسال می‌توانند در این نوع اتاق‌ها ساکن شوند. 

اتاق‌های سوپریور این هتل مساحت ۴۳ متر مربعی داشته و از یک جکوزی داخل سالن، یک اتاق خواب، حمام، تلویزیون، مینی بار، وای فای رایگان و خشک کن برخوردار شده‌اند. دو نفر گردشگر و مسافر بزرگسال می‌توانند در این اتاق‌ها ساکن شوند. 

اتاق‌های دلوکس پول این هتل آلانیایی، دارای ۵۰ تا ۵۲ متر مربع مساحت هستند. امکانات موجود در این اتاق‌ها شامل یک اتاق خواب، حمام، تلویزیون، مینی بار، سیستم تهویه هوای مطبوع و … است. در این اتاق‌ها ۳ گردشگر در سنین بزرگسالی و یک کودک زیر دوسال می‌توانند ساکن شوند. 

سوئیت‌های ویلایی این هتل نیز ۶۹ متر مربع بوده و دو اتاق خواب و ۲ حمام دارند. این اتاق‌ها از سیستم تهویه مطبوع، وای فای رایگان، خشک کن و   نیز برخوردار شده‌اند. اگر چهار نفر بزرگسالید و دو کودک زیر دوسال با شما همراهی می‌کنند، بهتر است این اتاق‌ها را برای سکونت چند روزه خود انتخاب کنید. 

سوئیت‌های کینگ هتل روبی پلاتینیوم آلانیا از متراژ ۱۲۲ و یا ۱۴۴ متر مربع برخوردار شده و دو اتاق خواب، ۲ حمام، مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه هوای مطبوع، خشک کن و وای فای رایگان دارند. در این اتاق‌ها ۵ مسافر بزرگسال و دو کودک زیر دوسال امکان اسکان دارند.

رستوران‌های هتل روبی پلاتینیوم آلانیا
این مجموعه دارای چندین سالن غذاخوری و رستوران با امکانات و تجهیزات کافی بوده و یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین این رستوران‌ها رستوران فلکسیس است. این سالن در فضایی دنج در باغ هتل قرار گرفته و غذاهای مدیترانه‌ای در آن سرو می‌گردد. 

یکی دیگر از رستوران‌های این مجموعه رستوران پلاتینیوم است که در آن خدمات سرویس دهی صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه ارائه می‌شود. رستوران دیگر این مرکز اقامتی، رستوران بیسترو ترازا است. این رستوران در محیط زیبای تراس واقع شده و مناظر جذابی هم دارد.

کارکنان هتل روبی پلاتینیوم آلانیا، تسلط کافی و کامل به زبان‌های انگلیسی، روسی، اوکراینی، آلمانی و ترکی دارند. بنابراین مسافران می‌توانند با این زبان‌ها با آن‌ها ارتباط برقرار سازند .

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مديريت زيرنويس

پکیج خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح