کد خبر : 208839
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهریور 1402 - 20:10

معدن‌داران مرکزی نسبت به پرداخت سهم یک‌درصدی خود اقدام کنند

معدن‌داران مرکزی نسبت به پرداخت سهم یک‌درصدی خود اقدام کنند

به گزارش ایلنا، نوربخش عسکری افزود: بر اساس این ظرفیت قانونی معدن‌داران باید تا یک درصد از فروش حاصل از معادن را برای جبران خسارت‌ها و آسیب‌های عمومی منطقه درگیر، حوزه معادن و تامین زیرساخت‌ها پرداخت کنند. وی ادامه داد: متأسفانه این ظرفیت قانونی تاکنون در استان مرکزی پرداختی نداشته و مغفول مانده است. این

معدن‌داران مرکزی نسبت به پرداخت سهم یک‌درصدی خود اقدام کنند

به گزارش ایلنا، نوربخش عسکری افزود: بر اساس این ظرفیت قانونی معدن‌داران باید تا یک درصد از فروش حاصل از معادن را برای جبران خسارت‌ها و آسیب‌های عمومی منطقه درگیر، حوزه معادن و تامین زیرساخت‌ها پرداخت کنند.

وی ادامه داد: متأسفانه این ظرفیت قانونی تاکنون در استان مرکزی پرداختی نداشته و مغفول مانده است. این در حالی است که بر اساس قانون برنامه ششم توسعه، پرداخت این سهم، الزامی بوده و یک تکلیف قانونی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی اظهار داشت: شورای توسعه و برنامه‌ریزی، شورای معادن و ستاد درآمد استان مرکزی به دنبال عملیاتی کردن این موضوع هستند تا بتوانند بخشی از آسیب‌ها را جبران کند.

عسکری تصریح کرد: ۶۳۲ فقره معدن دارای پروانه بهره‌برداری با ظرفیت استخراج ۲۹ میلیون و ۵۵۰ هزار تن و ذخیره قطعی ۲ میلیون و ۷۴۸ هزار تن با میزان سرمایه‌گذاری ۸۶۲۴ میلیارد ریال در استان مرکزی فعال است و حدود ۴۹۰۴ نفر نیز در این بخش اشتغال دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مديريت زيرنويس

پکیج خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح