کد خبر : 208871
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1402 - 13:32

طراحی nubia Z60 Ultra به طور رسمی به طور کامل فاش شد، شارژ ۸۰ واتی تایید شد

طراحی nubia Z60 Ultra به طور رسمی به طور کامل فاش شد، شارژ ۸۰ واتی تایید شد

به گزارش مختصر نیوز و به نقل از گسمارنا نوبیا Z60 اولترا روز سه‌شنبه وارد بازار می‌شود و این برند تصمیم گرفت پرده را بلند کند و پرچمدار جدید خود را از طریق چند تیزر در حساب کاربری Weibo خود معرفی کند. این گوشی در رنگ‌های مشکی، کرم و شب ستاره‌ای عرضه می‌شود و دارای رتبه

به گزارش مختصر نیوز و به نقل از گسمارنا نوبیا Z60 اولترا روز سه‌شنبه وارد بازار می‌شود و این برند تصمیم گرفت پرده را بلند کند و پرچمدار جدید خود را از طریق چند تیزر در حساب کاربری Weibo خود معرفی کند. این گوشی در رنگ‌های مشکی، کرم و شب ستاره‌ای عرضه می‌شود و دارای رتبه IP68، دوربین زیر نمایشگر نسل بعدی و دوربین سه‌گانه در پشت خواهد بود.

ما هنوز چیزی رسمی در مورد شارژ یا باتری داریم، اما دستگاه با شماره مدل NX721J در ۳C با شارژ سیمی ۸۰ واتی ظاهر شد – همان Z50 Ultra.

برند متعلق به ZTE برای نشان دادن قابلیت های IP68 Z60 Ultra خود فراتر از آن رفت. یک غواص رایگان برای گرفتن گوشی زیر سطح آب و گرفتن عکس دریافت کرد.

رتبه بندی حفاظت از نفوذ برای Z60 Ultra جدید است و اعداد نشان می دهد که این گوشی می تواند به مدت ۳۰ دقیقه تا عمق ۱.۵ متری بدون هیچ عواقبی زیر آب قرار گیرد.

سه دوربین پشتی شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لنز ۳۵ میلی متری، یک دوربین ۱۸ میلی متری فوق عریض، دوباره با یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین عکاسی تله فوتو پریسکوپ aa با OIS است.

دوربین جلویی در زیر صفحه نمایش قرار می گیرد و پیکسل های بالای آن فقط ۲.۸ میلی متر اندازه دارند و نوبیا این فناوری را UDC Ultra می نامد.

طرح شب پرستاره از نقاشی معروف ونسان ون گوگ الهام گرفته شده است. این همان پوشش سه بعدی چند لایه است که در Z50 Ultra دیده می شود.

مشتریانی که این گزینه را انتخاب می‌کنند، یک کیف محافظ مضمون و چند کارت پستال با چند اثر هنری دیگر از نقاش پست امپرسیونیست هلندی دریافت خواهند کرد.

این تلفن گواه این است که نوبیا چقدر برای برجسته کردن پرچمدار خود در بازار پرچمداران هزینه می کند. با این حال، سوال اصلی این است که آیا این گوشی جهانی خواهد شد یا نوبیا Z60 اولترا در انحصار کشور ZTE یعنی چین باقی خواهد ماند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 8 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مديريت زيرنويس

پکیج خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح