کد خبر : 208861
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 13:00

شیائومی Redmi 13C رسما معرفی شد

شیائومی Redmi 13C رسما معرفی شد

به گزارش مختصر نیوز و به نقل از گسمارنا به نظر می رسد که شیائومی سری Redmi 13 را با شروع از پایین و حرکت به سمت بالا معرفی خواهد کرد. Redmi 13C اکنون به طور رسمی اولین عضو است زیرا این تلفن سطح پایه در نیجریه به فروش می رسد. ما می دانیم که

Xiaomi Redmi 13C officially announced

به گزارش مختصر نیوز و به نقل از گسمارنا به نظر می رسد که شیائومی سری Redmi 13 را با شروع از پایین و حرکت به سمت بالا معرفی خواهد کرد. Redmi 13C اکنون به طور رسمی اولین عضو است زیرا این تلفن سطح پایه در نیجریه به فروش می رسد.

ما می دانیم که به کشورهای دیگر نیز وارد خواهد شد، همانطور که در فهرست آمازون ایالات متحده از چند روز پیش نشان داده شده است.

شیائومی Redmi 13C رسما معرفی شد
Redmi 13C شبیه به Poco C65 به نظر می رسد اما تفاوت هایی دارد. این چیپست همان Helio G85 12 نانومتری است اما دارای ۴ گیگابایت، ۶ یا ۸ گیگابایت رم است. حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی وجود دارد. صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی ۱۶۰۰x720px LCD با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز است.

۱۳C دارای یک دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی است. در پشت، یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی f/1.8 و یک ماکرو ۲ مگاپیکسلی وجود دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ۱۸ وات شارژ می شود اما یک آجر ۱۰ وات در جعبه وجود دارد.

شیائومی ردمی ۱۳ سی رسما به صورت جهانی معرفی شد
شیائومی ردمی ۱۳ سی در رنگ مشکی و سبز شبدری در نیجریه به فروش می رسد. پایه ۴/۱۲۸ گیگابایت NGN 98,100 (114 یورو، ۱۰,۱۷۰ روپیه) است، در حالی که ۸/۲۵۶ گیگابایت NGN 108,100 (125 یورو، ۱۱,۲۰۰ INR) است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 11 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مديريت زيرنويس

پکیج خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح