کد خبر : 208694
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 - 3:01

شورای حل اختلاف قزوین جزء پنج استان برتر کشور شد

شورای حل اختلاف قزوین جزء پنج استان برتر کشور شد

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد حیدری گفت: در سال گذشته و در راستای دستورالعمل ابلاغی جهت شناسایی نقاط قوت و ضعف تمام شعب استان در دو بازه زمانی شش ماهه مورد بازرسی قرار گرفت و این موضوع در سال جاری نیز با جدیت در دستور کار قرار دارد. رئیس مرکز توسعه حل اختلاف

شورای حل اختلاف قزوین جزء پنج استان برتر کشور شد

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد حیدری گفت: در سال گذشته و در راستای دستورالعمل ابلاغی جهت شناسایی نقاط قوت و ضعف تمام شعب استان در دو بازه زمانی شش ماهه مورد بازرسی قرار گرفت و این موضوع در سال جاری نیز با جدیت در دستور کار قرار دارد.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان قزوین به کاهش زمان رسیدگی در شعب شوراهای حل اختلاف اشاره و گفت: سال گذشته حدود ۹۰ هزار پرونده به شوراهای حل اختلاف قزوین ارجاع شد و که به سال های گذشته افزایش یافته است.

وی ادامه داد: با تلاش همکاران میانگین زمان رسیدگی از ۴۰ روز به ۲۳ کاهش یافته است و ابلاغ‌های الکترونیکی شوراها نیز از ۸۵ درصد به ۹۷ درصد رسیده است.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مديريت زيرنويس

پکیج خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح