کد خبر : 208800
تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1402 - 17:58

سارا بهمنیار مدال برنز کاراته آسیا را کسب کرد

سارا بهمنیار مدال برنز کاراته آسیا را کسب کرد

به گزارش ایلنا از رشت، در دومین روز از نوزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ که در شهر ملاکا مالزی آغاز شده صبح امروز سارا بهمنیار کاراته کار گیلانی وزن منهای ۵۰ کیلوگرم کشورمان با ۳ پیروزی و یک شکست مدال برنز رقابت‌ها را کسب کرد. بهمنیار در مسابقه نخست خود با نتیجه ۶ بر صفر حریف

سارا بهمنیار مدال برنز کاراته آسیا را کسب کرد

به گزارش ایلنا از رشت، در دومین روز از نوزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ که در شهر ملاکا مالزی آغاز شده صبح امروز سارا بهمنیار کاراته کار گیلانی وزن منهای ۵۰ کیلوگرم کشورمان با ۳ پیروزی و یک شکست مدال برنز رقابت‌ها را کسب کرد.

بهمنیار در مسابقه نخست خود با نتیجه ۶ بر صفر حریف سریلانکایی خود را پشت سر گذاشت و در دومین مسابقه ۶ بر ۲ نماینده کشور ژاپن را شکست داد.

نماینده وزن منهای ۵۰ کیلوگرم بانوان در سومین مسابقه با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب حریف قزاقستانی شد و راهی دیدار رده بندی شد، در مسابقه رده بندی سارا بهمنیار موفق شد حریف عربستانی خود را با نتیجه ۸ بر صفر شکست داده و مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ را به دست آورد.

دومین دوره پیکار‌های پاراکاراته و نوزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ از روز گذشته در ملاکا مالزی آغاز شده و تا روز یکشنبه اول مرداد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مديريت زيرنويس

پکیج خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح