کد خبر : 206584
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 دی 1401 - 15:55

جشنواره جابربن حیان در تمام مدارس ابتدایی قزوین برگزار می‌شود

جشنواره جابربن حیان در تمام مدارس ابتدایی قزوین برگزار می‌شود

 سید یدالله حسینی با اشاره به آغاز جشنواره جابربن حیان در استان گفت: این طرح در استان آغاز شده و با هدف ترویج پژوهشگری و خلاقیت در دانش‌آموزان در سطح شش هزار کلاس درس درحال اجرا شدن است. معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: ۱۳۵ هزار نفر در مقاطع

جشنواره جابربن حیان در تمام مدارس ابتدایی قزوین برگزار می‌شود

 سید یدالله حسینی با اشاره به آغاز جشنواره جابربن حیان در استان گفت: این طرح در استان آغاز شده و با هدف ترویج پژوهشگری و خلاقیت در دانش‌آموزان در سطح شش هزار کلاس درس درحال اجرا شدن است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: ۱۳۵ هزار نفر در مقاطع ابتدایی اتسان درحال تحصیل هستند که امکان شرکت در جشناره برای تمام آن‌ها فراهم است.

وی عنوان کرد: برگزاری این جشنواره در راستای اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و به رشد دانش‌‌آموزان در ابعاد مخنلف کمک کرده و روحیه تفکر، خلاقیت و انتقاد را در آن‌ها افزایش داده و به شناسایی استعدادهای برتر و حمایت از ایده‌ها کمک خواهد کرد.

این مسئول یادآور شد: این جشنواره در دو مرحله منطقه‌ای و استانی برگزار خواهد شد که مرحله منطقه‌ای در آبان و رحله استانی هم در انتهای سال تحصیلی خواهد بود.

منبع: ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مديريت زيرنويس

پکیج خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح