کد خبر : 208817
تاریخ انتشار : جمعه 20 مرداد 1402 - 19:47

تسویه حساب با رسانه های منتقد خوزستان در روز خبرنگار

تسویه حساب با رسانه های منتقد خوزستان در روز خبرنگار

به گزارش ایلنا از خوزستان، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان، امسال و در جریان مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که در سالن امام رضا «ع» شهرک نفت اهواز برگزار شد، ضمن تاکید بر جایگاه خبر و رسانه در مقام روشنگری و آگاهی بخشی در جامعه گفت: باید ارزش‌گذاری را به اقدامات و موضوعات اختصاص دهیم

تسویه حساب با رسانه های منتقد خوزستان در روز خبرنگار

به گزارش ایلنا از خوزستان، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان، امسال و در جریان مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که در سالن امام رضا «ع» شهرک نفت اهواز برگزار شد، ضمن تاکید بر جایگاه خبر و رسانه در مقام روشنگری و آگاهی بخشی در جامعه گفت: باید ارزش‌گذاری را به اقدامات و موضوعات اختصاص دهیم نه به اشخاص و نباید تعریف و تمجید از افراد و مدیران در سطح رسانه‌ها تبدیل به اصل شود.

او افزود: از کارکردهای مهم رسانه مبارزه با افرادی است که به دنبال ارتکاب فساد و تخلفات بوده و رسانه‌ها با افشاگری و به تعبیری سوت زنی جامعه را از چنین انحرافاتی حفظ میکنند. مدیران دستگاه‌ها موظف به پاسخگویی به اصحاب رسانه هستند.

با توجه به این گفته‌ها و تاکید استاندار خوزستان بر رسالت اصلی اصحاب رسانه در نشر مطالبات، دغدغه‌ها و مشکلات جامعه و انعکاس نقاط ضعف و قوت کارها و واقعیت ها، با فاصله کمتر از یک روز از این گفته‌ها، عدم دعوت از خبرنگاران منتقد در شهرستان ایذه در روز خبرنگار همانند سال گذشته نشان می‌دهد که هنوز مدیران و مسئولین شهرستانی در مناطقی مانند شهرستان ایذه، انتقاد و نقد کارساز را نه تنها بر نمی‌تابند، بلکه بیشتر می‌خواهند رسانه‌ها را تا مرحله روابط عمومی تنزل داده و آن‌ها را از هرگونه نگاه انتقادی تهی کنند.

موضوعی کاملا جدی که با توجه به بایکوت رسانه‌ای برخی از خبرگزاری‌ها در ایذه توسط فرماندار شهرستان و تسویه حساب با خبرنگاران منتقد توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز خبرنگار، نشان می‌دهد که گفته‌های عالی‌ترین مقام دولت در استان، در شهرستان‌هایی مانند ایذه چندان جدی گرفته نمی‌شود.

البته بعضی از مسئولان شهرستان ایذه، توپ را به زمین اداره ارشاد انداخته و پاسخگویی به انتقاد برخی خبرنگاران را متوجه این نهاد کرده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مديريت زيرنويس

پکیج خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح