کد خبر : 208794
تاریخ انتشار : شنبه 24 تیر 1402 - 20:14

بروکراسی اداری مردم را به شدت خسته کرده است / در استانی که آرد و نان داریم چرا مردم باید در صف باشند

بروکراسی اداری مردم را به شدت خسته کرده است / در استانی که آرد و نان داریم چرا مردم باید در صف باشند

به گزارش ایلنای گلستان، رمضانعلی سنگدوینی در جلسه شورای اداری شهر گرگان اظهار کرد: امسال ۶ میلیون تن گندم توسط دولت از کشاورزان خریداری شد و دولت نزدیک به ۹۰ هزار میلیارد تومان برای خرید گندم از کشاورزان در نظر گرفته که وزیر جهاد کشاورزی قول داده ما به التفاوت خرید ۱۱ هزار و ۵۰۰

بروکراسی اداری مردم را به شدت خسته کرده است / در استانی که آرد و نان داریم چرا مردم باید در صف باشند

به گزارش ایلنای گلستان، رمضانعلی سنگدوینی در جلسه شورای اداری شهر گرگان اظهار کرد: امسال ۶ میلیون تن گندم توسط دولت از کشاورزان خریداری شد و دولت نزدیک به ۹۰ هزار میلیارد تومان برای خرید گندم از کشاورزان در نظر گرفته که وزیر جهاد کشاورزی قول داده ما به التفاوت خرید ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومانی را که قرار بوده ۱۵ هزار تومان پرداخت شود با مبلغ ۳۰ هزار میلیارد تومان از محل تهاتر نفت پرداخت شود.

وی افزود: بنا بر وعده وزیر جهاد کشاورزی نیز امسال برنج کشاورزان از آنها خریداری می‌شود که ۲ و نیم هزار میلیارد تومان برای خرید آن در نظر گرفته شده است.

وی گفت: اگر چه بخشی زیادی از این مشکلات آب وبرق حل شده اما نیازمند پیگیری بیشتر تا زمان گذر از تابستان هستیم.اخیرا ۱۵۰ لیتر بر ثانیه آب شهر گرگان اضافه شده است که قطعا این میزان کافی نیست.

وی اظهار کرد: در استانی که آرد و نان داریم چرا باید در صف بایستیم و یا با کمبود مواجه شویم.فعلا مشکل آرد و نان حل شده است و وزیر جهاد کشاورزی در سفر به گلستان هم به مردم قول داد که نگران نان نباشند.

حمید سلامتی مدیرکل منابع طبیعی استان در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان، اظهار کرد: ۶ هزار و ۸۰۰ کیلومتر مرز مشترک بین اراضی ملی با کشاورزی در استان وجود دارد که از ابتدای امسال ۷۹۷ کیلومتر آتش‌بر در استان احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه گلستان بیشترین جنگل‌های سوزنی برگ کشور را در خود جای داده است، افزود: در ماه‌های گرم سال این جنگل‌ها با کوچک‌ترین جرقه شعله‌ور می‌شوند که اجرای طرح‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای از حریق در عرصه‌های منابع طبیعی باید به طور جدی دنبال شود.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش احتمال آتش‌سوزی در عرصه‌های جنگلی و مرتعی استان همزمان با فصل تابستان، اعمال تدابیر و اقدامات پیشگیرانه از آتش سوزی احتمالی در مناطق بحرانی با جدیت پیگیری می‌شود.

سلامتی با اشاره به اهمیت زیاد اطلاع رسانی و برپایی کارگاه‌های ترویجی و آموزشی در کاهش حریق در عرصه‌های منابع طبیعی استان، گفت: علاوه بر احداث آتش‌بر، اطلاع رسانی و اشاعه فرهنگ جلوگیری از حریق در بین عموم مردم به‌خصوص مجاورین عرصه‌های جنگلی و مرتعی مورد توجه قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مديريت زيرنويس

پکیج خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح