کد خبر : 208875
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 15:42

باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی وان پلاس ۱۲ آر و نمایشگر LTPO 4.0 تایید شد

باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی وان پلاس ۱۲ آر و نمایشگر LTPO 4.0 تایید شد

به گزارش مختصر نیوز و به نقل از گسمارنا OnePlus یک کمپین تبلیغاتی در حال انجام برای OnePlus 12R دارد – این شرکت به حساب هندی X خود برای تأیید طراحی این تلفن و اشاره به اینکه در ۲۳ ژانویه عرضه می شود، رفت. این تیزر ۱۲R را با عنوان “Smooth Beyond Belief” نامگذاری کرد. این

به گزارش مختصر نیوز و به نقل از گسمارنا OnePlus یک کمپین تبلیغاتی در حال انجام برای OnePlus 12R دارد – این شرکت به حساب هندی X خود برای تأیید طراحی این تلفن و اشاره به اینکه در ۲۳ ژانویه عرضه می شود، رفت. این تیزر ۱۲R را با عنوان “Smooth Beyond Belief” نامگذاری کرد.

این جدیدترین تیزرها به خوبی با آخرین بیت مرتبط هستند، و نشان می‌دهد که این گوشی دارای صفحه نمایش LTPO 4.0 است که می‌تواند طیف گسترده‌ای از نرخ‌های تازه‌سازی، از جمله ۷۲ هرتز و ۹۰ هرتز را داشته باشد.

OnePlus همچنین می گوید ۱۲R دارای بزرگترین باتری است که تا به حال در یک گوشی قرار داده شده است – در واقع ظرفیت ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی آن حدود ۲٪ بزرگتر از باتری OnePlus 12 است.

OnePlus 12R در کنار OnePlus 12 در ۲۳ ژانویه وارد بازار خواهد شد. جدا از فناوری LTPO، صفحه نمایش آن یک واحد ۶.۷۸ اینچی با محافظ گوریلا گلس Victus 2 است. تراشه انتخابی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ ۲۰۲۳ است و با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X همراه است. ما انتظار داریم یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX890، یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک ماکرو ۲ مگاپیکسلی داشته باشیم و شارژدهی به احتمال زیاد ۱۰۰ وات خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 8 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مديريت زيرنويس

پکیج خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح