کد خبر : 208657
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1402 - 2:56

ادامه گشت‌های ویژه تعزیرات و پلمب سوپرمارکت متخلف در قزوین

ادامه گشت‌های ویژه تعزیرات و پلمب سوپرمارکت متخلف در قزوین

به گزارش ایلنا، غلامحسین افشار گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و تشدید نظارت‌ها و در سرکشی از مجتمع رفاهی خدماتی، یک سوپرمارکت به دلیل عدم درج قیمت و گرانفروشی به پرداخت جزای نقدی، نصب پارچه و پلمب واحد صنفی محکوم شد. رئیس شعبه تعزیرات حکومتی قزوین افزود: واحدهای صنفی موظف به درج

ادامه گشت‌های ویژه تعزیرات و پلمب سوپرمارکت متخلف در قزوین

به گزارش ایلنا، غلامحسین افشار گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و تشدید نظارت‌ها و در سرکشی از مجتمع رفاهی خدماتی، یک سوپرمارکت به دلیل عدم درج قیمت و گرانفروشی به پرداخت جزای نقدی، نصب پارچه و پلمب واحد صنفی محکوم شد.

رئیس شعبه تعزیرات حکومتی قزوین افزود: واحدهای صنفی موظف به درج قیمت و نصب نرخ‌نامه کالا و خدمات هستند و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را جهت رسیدگی فوری به تعزیرات حکومتی گزارش کنند.

وی یادآور شد: گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی با حضور رؤسای شعب، نسبت به سرکشی در بازارها، شرکت‌های تولیدی، انبارها و سایر موارد اقدام کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، حکم محکومیت در محل صادر و در کمتر از یک روز اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مديريت زيرنويس

پکیج خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح