کد خبر : 208853
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 15:14

اتاق بازرگانی دیجیتال با فرافکنی SEC در شکایت بایننس مخالف است

اتاق بازرگانی دیجیتال با فرافکنی SEC در شکایت بایننس مخالف است

به گزارش مختصر نیوز و به نقل از کوین تلگراف اتاق بازرگانی دیجیتال مستقر در ایالات متحده با شرکت‌ها، انجمن‌ها، کارشناسان حقوقی و قانون‌گذاران مختلف دارایی‌های دیجیتال در تلاشی جمعی برای به چالش کشیدن شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مقابل بایننس، همسو شده است. با توجه به خلاصه‌ای که اخیراً

Chamber of Digital Commerce opposes SEC’s overreach in Binance lawsuit

به گزارش مختصر نیوز و به نقل از کوین تلگراف اتاق بازرگانی دیجیتال مستقر در ایالات متحده با شرکت‌ها، انجمن‌ها، کارشناسان حقوقی و قانون‌گذاران مختلف دارایی‌های دیجیتال در تلاشی جمعی برای به چالش کشیدن شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مقابل بایننس، همسو شده است.

با توجه به خلاصه‌ای که اخیراً ارسال شده است، گروه مدافع همچنین به دنبال این است که تلاش SEC برای نظارت بر بخش ارزهای دیجیتال بدون مجوز صریح از کنگره ایالات متحده را خنثی کند و روش تنظیم SEC را از طریق اجرا متوقف کند.

این سازمان استدلال می‌کند که SEC از روش مبتنی بر اجرا برای طبقه‌بندی دارایی‌های دیجیتال به‌عنوان اوراق بهادار و اعمال جریمه‌ها برای کسب‌وکارهای ارزهای دیجیتال استفاده می‌کند. ادعا می کند که این رویکرد مانع نوآوری می شود و شرکت های رمزنگاری را مجبور می کند به خارج از کشور نقل مکان کنند.

علاوه بر این، اتاق بیان می کند که SEC فاقد اختیارات کنگره برای نظارت بر همه دارایی های دیجیتال به عنوان اوراق بهادار است. در حالی که نهادهای قانونگذار در تلاش برای ایجاد یک چارچوب نظارتی هستند، اقدامات SEC خطراتی را برای صنعت و سهامداران آن ایجاد می کند.

این سازمان به دلیل ادعاهای مختلف از جمله فراتر از صلاحیت کمیسیون بورس اوراق بهادار، دارایی‌های دیجیتالی که قراردادهای سرمایه‌گذاری را تشکیل نمی‌دهند و تراکنش‌های رمزی که معیارهای لازم برای ثبت قانون بورس را برآورده نمی‌کنند، برای رد این دعوا به دادگاه شکایت کرده است.

Binance.US، همراه با Binance Holdings و Changpeng Zhao، مدیر عامل Binance، اخیراً درخواستی برای رد این دعوی ارائه کرده اند و ادعا می کنند که SEC از صلاحیت خود فراتر رفته است. Binance.US همچنین از درخواست های اخیر SEC برای کشف اسناد و رسوب آنها به عنوان “غیر معقول” انتقاد کرده است.

در ۱۲ سپتامبر، وکلای BAM Trading Services که صرافی ارزهای دیجیتال Binance.US را اداره می‌کند، اسناد مهر و موم شده را در مخالفت با SEC ارائه کردند و به دنبال جزئیات بیشتر از Binance.US بودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مديريت زيرنويس

پکیج خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح