کد خبر : 208789
تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1402 - 19:59

آغاز عملیات تکمیل طرح مجتمع آبرسانی روستای امرآباد

آغاز عملیات تکمیل طرح مجتمع آبرسانی روستای امرآباد

به گزارش ایلنا، امیر هادی افزود: مجموع اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح بیش از یک هزار میلیارد ریال ارزیابی شده که ۶۰۰ میلیارد ریال آن از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری اختصاص یافته و تأمین مابقی آن در دستور کار است. وی با اشاره به اینکه امرآباد روستایی در دهستان مشک‌آباد بخش معصومیه

آغاز عملیات تکمیل طرح مجتمع آبرسانی روستای امرآباد

به گزارش ایلنا، امیر هادی افزود: مجموع اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح بیش از یک هزار میلیارد ریال ارزیابی شده که ۶۰۰ میلیارد ریال آن از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری اختصاص یافته و تأمین مابقی آن در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه امرآباد روستایی در دهستان مشک‌آباد بخش معصومیه در شهرستان اراک است، ادامه داد: با تکمیل طرح مجتمع آبرسانی روستای امرآباد اراک، علاوه بر این روستا، ۵ روستای دیگر از نعمت آب با کیفیت بهره‌مند می‌شوند.

فرماندار اراک اظهار داشت: در صورتی که آزمایش پمپاژ طرح مجتمع آبرسانی روستای امرآباد اراک پاسخگو باشد، خط اضطرار تأمین آب شهر جدید امیرکبیر نیز از طریق این طرح در نظر گرفته می‌شود و فرایند آبرسانی به این شهر نیز اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مديريت زيرنويس

پکیج خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح