کد خبر : 188212
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 17:59

آغاز طرح اصلاح رفوژ میانی بلوار ترانزیتی مورچه‌خورت شاهین‌شهر

آغاز طرح اصلاح رفوژ میانی بلوار ترانزیتی مورچه‌خورت شاهین‌شهر

ایسنا/اصفهان بخشدار مرکزی شاهین‌شهر و میمه، از کلنگ‌زنی طرح اصلاح بلوار ترانزیتی مورچه‌خورت و نیز شروع به کار خانه‌های هلال احمر روستاهای مورچه خورت و جهادآباد در شهرستان، خبر داد. شهناز باقریان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت اصلاح بلوار ترانزیت مورچه خورت، اظهار کرد: اصلاح این بلوار براساس طرح بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۲میلیارد

آغاز طرح اصلاح رفوژ میانی بلوار ترانزیتی مورچه‌خورت شاهین‌شهر

ایسنا/اصفهان بخشدار مرکزی شاهین‌شهر و میمه، از کلنگ‌زنی طرح اصلاح بلوار ترانزیتی مورچه‌خورت و نیز شروع به کار خانه‌های هلال احمر روستاهای مورچه خورت و جهادآباد در شهرستان، خبر داد.

شهناز باقریان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت اصلاح بلوار ترانزیت مورچه خورت، اظهار کرد: اصلاح این بلوار براساس طرح بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد که با وجود پیگیری‌ها و تلاش‌های متعدد اعتبار لازم فراهم نشده است.

وی ابراز امیدواری کرد که این پروژه بتواند با پیگیری های فرمانداری شاهین‌شهر و نماینده مردم این شهر در مجلس از محل منابع ملی و استانی اعتبار لازم را به دست آورد.

بخشدار مرکزی شاهین‌شهر و میمه با اشاره به اهمیت و جایگاه روستای مورچه خورت به عنوان کریدور ترانزیتی اصفهان_تهران، افزود: در دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت و مشارکت دهیاری، انجمن خیران مورچه‌خورت و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای فازبندی، اجرایِ رفوژ میانی بلوار، ۲ میلیارد تومان اعتبار محقق و کلنگ آن به زمین زده‌ شد.

باقریان با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از خانه‌های هلال‌احمر در روستای مورچه خورت و جهادآباد، تصریح کرد: خانه‌های هلال احمر به همت دهیاری‌ها و جمعیت هلال احمر شاهین‌شهر و میمه با هدف افزایش دانش و آگاهی اهالی روستاها در راستای برگزاری کلاس‌های امداد و نجات، تربیت امدادگر و تشکیل تیم‌های امداد و نجات به‌منظور مقابله با حوادث احتمالی پایه‌ریزی و احداث می‌شوند.

رفوژ، گذرگاهی در وسط معابر سواره رو است که فضایی امن برای عابرین پیاده ایجاد می‌کند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مديريت زيرنويس

پکیج خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح